وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی

رئیس سابق هیئت مدیره و شورای علمی دین پژوهان کشور

وبلاگ رسمی مرحوم دکتر محمد جواد صاحبی
پیوندها

هیئت مدیره جدید ادیان و مذاهب انتخاب شدند

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ


در ششمین نشست عمومی انجمن ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم اعضاء جدید هیئت مدیره این انجمن معرفی شدند.


به گزارش واحد ارتباطات واطلاع رسانی دبیرخانه انجمن های علمی، ششمین نشست مجمع عمومی انجمن ادیان ومذاهب حوزه علمیه قم ، که شب گذشته در سالن همایش  انجمن های علمی حوزه با حضور اعضای این انجمن برگزارشد،حجت  الاسلام والمسلمین رسول زاده  بازرس دور پنجم به ارائه گزارشی از فعالیت این انجمن در سالهای گذشته پرداخت  و گفت:این انجمن در این فاصله زمانی با همکاری سایر مراکز  15نشست علمی در غالب موضوعاتی چون، مطالعات ادیان و مذاهب، سلفی گری ها در عصر معاصر و مناسبت علما در تقریب مذاهب بر گزار کرد .

 

وی ادامه داد: برگزاری  25جلسه هیات مدیره درغالب موضوعاتی چون طرح ممیزی ادیان ومذاهب و اتمام طرح ممیزی عرفان و غیره از دیگر فعالیت های  این انجمن  می باشد .

 

درادامه این جلسه انتخابات هیات مدیره و بازرسان با رای اعضا  برگزار شد، محمد جواد صاحبی به عنوان رئیس، جوادی ،مفتاح ،جاودان و حجج اسلام والمسلمین  قیوم ، شریعتمداری ، باغبان ارانی به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره و حجج اسلام و المسلمین  رضانژاد و بهشتی مهر به عنوان  عضو علی البدل و همچنین حجج اسلام والمسلمین  رسول زاده و حسنی به عنوان بازرس اصلی و آقانوری به عنوان بازرس علی البدل اتنخاب شدند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی